Pages

Wednesday, February 29, 2012

Ammar Qayyum & Aishah Maisarah

Assalamualaikum..

Kali ni nak cerita pasal Qayyum & cousin 2x dia Aishah..beza bulan jer..muka pon nak dekat iras-iras..

Boolatnyer mata Aishah ni..


Tapi Aishah ni ciwek sket..orang jawa kata ciwek sbb asyik nak nangis jerk..lepas tu taknak dengan orang, nak mak dia jer..nak dukung pon tak bley..apa pon tak boley..stress betul tau..


Ni pon masa nak ambik gambar ni dia nanges..tapi qayyum rilex jer..chill qayyum..!


Ni la ummi & ayah Aishah..ummi dia sepupu sy..tapi muka kitorang tak iras pon..hehe


Picture ni pulak masa kenduri doa selamat dekat rumah sy..tengok tu kereta standard dukung tu pon nak nanges..



Ha, muka diorang seiras kan..
Pandainyer qayyum pujuk aishah.."Ecah, jangan angis yer"


Awak pujuk ker awak cubit dia qayyum..adoi, budak-budak ni..


Papa Qayyum dengan abah Aishah ni cam janji jer pakai baju sama kaler hitam..anak-anak pon sama jugak kaler hijau..

Pandainyer mereka ni jaga anak..harap-harap boleh jadi bapa mithali yer..

Sekian..

No comments:

Post a Comment