Pages

Friday, December 23, 2011

Romantik VS Tak Romantik

Haritu, husband saya hadiahkan sekuntum bunga ros..

Kadang-kadang dia romantik, kadang-kadang tak romantik, kadang-kadang biasa-biasa jer..

Adakah lelaki yang hadiahkan bunga pada wanita boleh dikatakan romantik?

Ataupun bagi bunga sebab ada makna..hehehe..

Tapi sebenarnya, saya nak kata yang husband saya seorang yang romantik bertempat..

Bunga yang dia kasi haritu xsempat nk ambik gamba sbb sibuk mengurus anak-anak anak..hehehe..
Sampai dah layu baru perasan..

Kalau dulu, dia suka buat suprise hantar kat office, lepas tu saya kata dah tak payah beli..membazir jek..beli kasut lagi best kan..


Bunga yang ni papa qayyum bagi masa pregnant 8 bulan lebih..nak menceriakan hati yang gundah gulana konon-konon takut terberanak awal. tak sempat gi spital.berdebar-debar la konon takut nk beranak..hahaha..lawak jer..bila dapat bunga terus cool down sket..


Rose purple ni papa qayyum delivery kt office lepas kawin..saya suka sangat warna purple..sedondon plak dgn baju yg sy pakai hr tuh..ada kimia chemistry..


Yang ni plak rose merah, saya dapat masa kitorang dalam tempoh bertunang..masa tu saya merajuk..sebab apa ntah, da lupa plak..tetiba jer dapat bunga..hantar kt office plak tu..malu sekejap..tp dalam hati berbunga2..nk turun office bwk bunga blk umah pon dah malu..hehe..

Tapi yang paling xboleh belah kn.. ayat pada kad tu..satu office baca...hampeh betul..ada ke sy yang muda belia lagi jelita ni (masa tu la kan) dia boleh panggil "nenek"..
Tulisan tokey bunga ni buruk xcun kn...


Lepas tu "daripada atok yang sepi plak tu"...ayat gersang jiwang karat giler lah..

Then sy dapat lg sejambak yang ada coklat..delivery ke office juga tp xder pic la plak..

Terima kasih kereta_standard (ni nick name glamer papaqayyum) sbb bg semua bunga-bunga ni pada saya..
Awak menceriakan hidup saya & buatkan saya gembira..

Bluekkk..semua org baca muntah  hijooo...

Sekian..

2 comments:

  1. Salam kenal..saje jer gugel entri pasal romantik n tak romantik...heheh...btw,kelakar la nick name to asben @ "kereta standard"...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal kembali..thanks myra sbb baca blog sy..husband gna nick name tu utk facebook dia..kelakarla jgak...hehe

      Delete