Pages

Friday, December 30, 2011

Akak Nampak LebaR....

Pagi2 lg dah kner sound trouble.."eh, akak dah nampak lebar"..

Nak sentap ke tak nak..

Takper buat2 baru terperasan..

Maka sy pon menjawap dgn ayat yg paling comel..

"ek, hari ni pakai baju kurung cotton agaknyer sbb tu nmpk lebar sket..."

Cewah..!!ayat xboley belah..padahal sy dah gemok...!!

Bila dah ramai orang tegur saya dah gemok..memula mmg terasa beb..

Bila tengok cermin, kurus jek (lempang laju-laju)..hehehe..

Agak-agak bila lah buleh dapat body macam angelina jolie kalau pg breakfast nasi lemak, tghari mihun goreng, kang petang melantak pisang goreng, lepastu balik rumah buat-buat muka letih tak bermaya, mekap ala-ala pucat lesi sket cakap kat kereta_standard..

"yayang, arini ni xsempat makan sbb byk keje..pg td makan roti jek"...

"jom makan KFC"

memangla diet camni, lg sebulan berat sy akan mencapai 100 kelo..angelina pon jadik juling!!


No comments:

Post a Comment