Pages

Thursday, January 12, 2012

Bedung...

Assalamualaikum..

Malam td saja-saja la kan bedung budak ni..macam baby plak..

Bukannya apa, nak kasi makan ubat selsema..

Dah seminggu lebih selsema dia masih belum baik-baik..

Kalau pegang takut dia sakit plak sebab dia meronta-ronta..Takut kita pegang kasar..

Sekarang ni qayyum dah pandai tak suka makan ubat..

Lepas jer masuk dalam mulut terus dia sembur-sembur..

Mula-mula bedung kan, elok jer duk diam-diam..baik jer..

Pakai napkin memang dah tak muatla kan, jd kita bedung budak ni pakai kain pelikat bapak dia..bapak dia la yang bedung ni..pandainyerr..

Bila dah bedung..

Alala tomei-tomei..


Tapi, diam sekejap jer..

Selepas 5 saat, apa lagi mengamuk sakanla budak ni..

Maaflah, xdapat nak ambik gambar pegun budak ni camera saya bukan dslr..hehe..




Yang bapaknyer pakat gelakkan kuat-kuat..bukannya nak bukak kain tu..di biarnyer jer..

Sian qayyum kener dera..

Sekian..

1 comment:

  1. kasihannyer budak qayyum ni.. ala tomey2. hehe

    ReplyDelete