Pages

Showing posts with label BLOG. Show all posts
Showing posts with label BLOG. Show all posts

Monday, September 2, 2013

Kembali Bekerja


Assalamualaikum...



Selamat Hari Isnin...



Setelah bercuti 3 bulan, maka perlulah kembali bekerja untuk mencari sesuap nasi..hehe
Boring jugak sebenarnya cuti lama, nasib baik sy tak sesat nak gi office semula..
Muahaha..melampau betulkan kalau sesat..




Ni gambar masa jamuan raya last week..
Sy masih belum kurus lagi..
Misi 50kg masih belum tercapai..
Berat terkini adalah rahsia..haha..


Masa bersalin tu berat sy 82kg..
Giler gemok..
Tapi takper..slow2 insyaallah akan berhasil juga akhirnya kan..


Bye..


Thursday, November 29, 2012

Qouta gambar dalam blog dah penuh..



Assalamualaikum..


Sejak beberapa hari lepas nak update blog tetibe pulak quota gambar sudah full..terus xder mood dah nak update blog..
Cemana nak buat ek..
Xkan nak beli pulak semata2 nak tambah qouta kan..
So calling2 kawan sy si dak Irna tu, dia kata google jer kat internet..xpayah membazir beli...


Akhirnya sy jumpa blog ni..sangat2 informative, siap ada tutorial step by step..
Memula cam pening sket sebab sy bukan reti sangat tapi at last senang jer rupanya..
So next time kalau ada masalah yg sama lagi just tambah author dan setting semula sahaja..


Sekian..